Ogłoszenie o I przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości
Ogłoszenie o I przetargu ustnym nieograniczonym na
sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej
w miejscowości Bursztynowo
23.09.2020 więcej
 
Ogłoszenie o I przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości.
Ogłoszenie o I przetargu ustnym nieograniczonym na
sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej
w miejscowości Lisnowo
23.09.2020 więcej
 
Ogłoszenie o III przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości
Ogłoszenie o III przetargu ustnym nieograniczonym na
sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej
w miejscowości Lisnowo
23.09.2020 więcej
 
 

Od aktywizacji do samorealizacji – to jest to!


Projekt Od aktywizacji do samorealizacji, realizowany jest przez Ośrodek Doradztwa Biznesowego Jarosław Napierała oraz Fundacją Rozwoju Społeczno – Gospodarczego. W ramach projektu oferowane jest wsparcie szkoleniowo-doradcze oraz bezzwrotne wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą.

Dla kogo skierowany projekt?

Uczestnikiem projektu może być jedynie osoba spełniająca łącznie poniższe kryteria ogólne uczestnictwa:

· Wiek powyżej 29 lat,

· Osoba pracująca/zamieszkująca na terenie województwa kujawsko – pomorskiego – zgodnie z Kodeksem Cywilnym,

· Status osoby zatrudnionej na umowach krótkoterminowych lub pracy ramach umów cywilno-prawnych, lub tzw. ubodzy pracujący (ich miesięczne zarobki nieprzekraczaną wysokości minimalnego wynagrodzenia w odniesieniu do miesiąca poprzedzającego dzień przystąpienia do projektu).

Otrzymasz – wsparcie w formie bezzwrotnej dotacji na rozpoczęcie własnej firmy oraz wsparcie doradczo-szkoleniowe umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej.



Szczegółowe informacje pod nr tel. 886 468 299 i/lub mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – pomorskiego 2014-2020.

Deklaracja dostępności cyfrowej – Oświadczenie w sprawie dostępności

Wstęp

Urząd Gminy  Świecie nad Osą zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu  Gminy w Świeciu nad Osą.

Daty publikacji i aktualizacji

Data publikacji strony internetowej: 2015-11-19.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

W Urzędzie  Gminy w Świecie nad Osą dla strony www.swiecienadosa.pl przeprowadzono samoocenę dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz skorzystano z dostępnego narzędzia do oceny strony: Test – European Internet Inclusion Initiative, (pod adresem internetowym: http://checkers.eiii.eu/ ), z którego wynika, że:

strona internetowa swiecienadosa.pl spełnia wymagania w 95,16%.

  • Brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne.
  • Brak możliwości wysłania formularza z pominięciem przycisku „Wyślij”.
  • Kilka elementów wejściowych typu radio, pole wyboru, plik, tekst lub hasło, element wyboru lub obszar tekstowy nie ma tytułu ani przypisanej etykiety.
  • Umieszczone w serwisie filmy pochodzą z serwisu You Tube i nie mają dołączonych napisów dla osób głuchych.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-22. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki

 

Dostępne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: 

– powiększanie czcionki
– przełączanie układów stron
– ustawienie wysokiego kontrastu

-  mapa witryny

 Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Marek Lewandowski adres mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 56 4661613 Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Klikając ten link przejdź do strony Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Urząd Gminy w Świecie nad Osą mieści się w jednej lokalizacji:

86-341 Świecie nad Osą 1,  

Wejście do budynku od frontu z poziomu gruntu schody.  

Wejście tylne  do budynku - podjazd na wózek  i schody oraz schodowłaz.

 W budynku tym znajdują się wszystkie  komórki organizacyjne.

 Swoje biura posiadają tu też osoby na stanowiskach samodzielnych.

Do referatu budżetowo finansowego zlokalizowanego na piętrze I wejście jedynie za pomocą schodów (dostęp alternatywny).

Brak etatowego  pracownika znającego język migowy.

Dopuszcza się wstęp z psem asystującym. W przypadku braku możliwości poruszania się, wszelkie sprawy można załatwić na parterze budynku po przywołaniu danego pracownika. Przed wejściem do budynku (tył budynku) , na wysokości około jednego metra umieszczony dzwonek do przywołania obsługi. W pobliżu obiektu miejsca postoju dla osób niepełnosprawnych.

 

 Aplikacje mobilne

Urząd Gminy posiada aplikacje mobilne

Bezpłatny System Informacji dla mieszkańców - do pobrania:

https://sisms.pl/

 Eco harmonogramy – do pobrania

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.codever.ecoharmonogram