OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŚWIECIE NAD OSĄ
o podjęciu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego i składaniu wniosków do projektu planu ogólnego
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2024 poz. 1112 ze zm.) ogłszam o podjęciu uchwały nr IX/63/2024 Rady Gminy Świcie nad Osą z dnia 29 listopada 2024 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Świecie nad Osą.
Granicami obszaru objętego planem ogólnym Gminy Świecie nad Osą są granice administracyjne Gminy Świecie nad Osą, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego Gminy Świecie nad Osą w terminie do 03.03.2025 r.
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym składający wniosek do projektu planu ogólnego zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski należy składać wyłącznie za pomocą formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego.
Formularz w postaci papierowej dostępny jest w Urzędzie Gminy Świecie nad Osą, Świecie nad Osą 1, 86-341 Świecie nad Osą, a w formie dokumentu elektronicznego dostępny jest na stronie internetowej Gminy Świecie nad Osą pod adresem: https://www.swiecienadosa.pl/ oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Świecie nad Osą pod adresem https://www.swiecienadosa.4bip.pl/
Wnioski można składać w formie:
- papierowej – osobiście w Urzędzie Gminy Świecie nad Osą, Świecie nad Osą 1, 86-341 Świecie nad Osą lub listownie, wysyłając na powyższy adres
lub
- elektronicznej – za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP na adres: j5a3i0a4yz/SkrytkaESP
Wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Świecie nad Osą w trakcie sporządzania projektu planu ogólnego Gminy Świecie nad Osą.
Wnioski złożone po upływie wyżej podanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Wójt Gminy
/-/ Małgorzata Taranowicz
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU ZE SKŁADANIEM WNIOSKÓW DO PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY ŚWIECIE NAD OSĄ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowychjest Wójt Gminy Świecie nad Osą, adres: Świecie nad Osą 1, 86-341 Świecie nad Osą, tel. 56 466 1613, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD)możliwy jest pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu prowadzenia postępowania dotyczącego sporządzania planu ogólnego Gminy Świecie nad Osą, w tym rozpatrywania składanych wniosków, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie. - Zakres przetwarzanych danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane w związku ze składaniem wniosków obejmują: imię i nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania albo siedziby, adres poczty elektronicznej (jeśli podany), informację o tytule prawnym do nieruchomości objętej wnioskiem oraz ewentualne dodatkowe dane kontaktowe (np. numer telefonu, adres do korespondencji). - Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w tym organom administracji publicznej oraz podmiotom realizującym na zlecenie Gminy zadania związane z procesem planowania przestrzennego. - Okres przechowywania danych
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a następnie przez okres wymagany przepisami prawa dotyczącymi archiwizacji dokumentów. - Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania danych, jeśli są nieprawidłowe,
- ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w RODO,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- usunięcia danych w zakresie wynikającym z przepisów prawa,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie wynikającym z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Niepodanie wymaganych danych skutkować będzie brakiem możliwości rozpatrzenia wniosku. - Przetwarzanie danych w sposób zautomatyzowany
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu.